Veelgestelde vragen

  • Is er een mogelijkheid voor APK keuring/onderhoud

    Wij hebben contact met dhr. R.Lamens van Caravanservice Zeewolde voor eventueel onderhoud of keuring van uw caravan.

    Hij komt tevens de caravan voor u halen en weer terug brengen.

    U kunt met hem afspraken te maken met vermelding van de stalling en uw klant nummer.

    dhr. R.Lamens

    06-15566112

    www.caravanservicezeewolde.nl

     

  • Hoe vaak mag ik mijn gestalde object halen en brengen

    In het seizoen, binnen de normale gang van zaken,  onbeperkt.

     

  • Moet ik mijn object verzekeren?

    U dient zelf zorg te dragen voor een WA en Casco verzekering.

    Caravanstallingzeewolde heeft haar eigen verzekering die schade dekt veroorzaakt door haar of schuld of grove nalatigheid dus zijn niet alle risico’s hierdoor gedekt.

  • Moet er een kentekenplaat op mijn vouw/bagagewagen?

    Graag, wij gebruiken het kenteken als herkenning bij terugbrengen en weten zo welke eigenaar en plek bij de wagen hoort.

    Desnoods met een stuk karton waar het kenteken op vermeld staat.

    Hebt u een bagage- of vouwwagen bij ons gestald en krijgt u een andere auto, dan vragen wij u dringend het kenteken van deze nieuwe auto aan ons door te geven.

  • Kan ik de stalling bezoeken/kennismaken?

    Om de stalling te bezoeken en kennis met ons te maken kunt u een afspraak maken via het contact formulier.

    U bent van harte welkom en wij zijn bereidt u de stalling te laten zien zodat u een beeld heeft waar uw waardevolle object evt. zal worden gestald.

     

  • Wat doe ik met de gasflessen?

    Het is pertinent niet toe gestaan gasflessen achter te laten in het te stallen object.

    Dit vanwege brandvoorschriften en verzekeringsvoorwaarden.

    Gasflessen dienen dus door u te worden verwijderd uit het door ons te stallen object.

  • Kan ik banden oppompen en schoonmaken?

    Bij de blokhut naast de loopdeur bevindt zich een luchtslang met bandenspanningsmeter waar u evt. de banden van uw object mee op spanning kunt brengen.

    Ook is daar een waterslang en borstel aanwezig om opgespat vuil af te spoelen zodat het object schoon de stalling in kan.

    Het is niet toegestaan om op ons terrein uw object compleet te reinigen en bijv. in de was te zetten.

  • Hoe werkt inschrijven en is er een wachtlijst?

    Om u object bij ons in te schrijven kunt u het inschrijfformulier te gebruiken.

    Graag zo volledig mogelijk invullen. De lengte van het te stallen object is de totale lengte dus inclusief dissel en eventueel aanwezige fietsenrek.

    Het inschrijfformulier geeft geen garantie op een plek. Pas bij bevestiging  door caravanstallingzeewolde is uw plek vastgelegd.

    Als er geen plek meer is kunt u, geheel vrijblijvend op de wachtlijst worden geplaatst. Dit graag aangeven bij “opmerkingen”.

    U krijgt dan bericht als er een plek vrijkomt.

     

  • Wanneer krijg ik de factuur?

    Het stallingsjaar loopt van 1 mei tot en met 30 april van het daaropvolgend jaar.

    Ieder jaar  worden begin mei de facturen voor het komende stallingsjaar via de post toegestuurd

  • Mag ik een disselslot gebruiken?

    Het gestalde object mag worden voorzien van een disselslot mits de pin van onze “mover” nog in het trekoog past.

    Deze pin is dunner dan de trekhaak knobbel dus als er geen “balletje” in het oog wordt geplaatst of een doosslot die alles afsluit, kunt u het slot rustig plaatsen.